Dzięki wszystkim za podpowiedzi.
Ze skrzynią wyczyniałem już różne cuda. Zauważyłem, że trochę lepiej wchodzą biegi jak sprzęgło dociśnie się do samej podłogi (ale tak fest do zupełnego oporu i jeszcze trochę). Nie zawsze to pomaga bo czasem jak się zaprze to jedynki nie wrzucę za chińskiego boga. Trzeba wtedy wyrzucic na luz puścic sprzęgło i nacisnąc ponownie. Porównując do fabii biegi wchodzą mało precyzyjnie i z koniecznością pokonania oporu. Najbardziej to wkurza jak przy szybkiej zmianie zamiast III trafiam w środek pomiędzy III a I (najczęściej przy szybkim przyspieszaniu).
Przejeździłem tak prawie rok i idzie się przyzwyczaic. Teraz za kółkiem coraz częściej siada żona i nie chciałbym aby ją spotkała niespodzianka zamiast III wbije I... Raz tak miałem - silnik mało nie wyskoczył zanim wcisnąłem sprzęgło. Z drugiej strony może TTTM a ASO tylko pogorszy sprawę. Czytałem porównanie Audi A4 z Passatem z silnikiem 1.8 TSI 160KM i też autorzy narzekali na haczącą skrzynię w Audi.
Co do kierownicy to głównie podejrzewam rozjechanie się zbieżności i efekt dziurawych dróg. I z tym chyba pojadę do sprawdzenia. Krzywa kierownica wkurza bo jak jest lekko skręcona to mam wrażenie, że i auto skręca. Jest dysonans pomiędzy tym co czują ręce szczególnie lewa a kierunkiem jazdy. W fabii robiłem zawieszenie na Syreny i tam ustawili kółka i kierownicę idealnie na wprost.
Trochę mnie pociesza, że to częstsza przypadłośc aut z VAG.
Ze skrzynią wyczyniałem już różne cuda. Zauważyłem, że trochę lepiej wchodzą biegi jak sprzęgło dociśnie się do samej podłogi (ale tak fest do zupełnego oporu i jeszcze trochę). Nie zawsze to pomaga bo czasem jak się zaprze to jedynki nie wrzucę za chińskiego boga. Trzeba wtedy wyrzucic na luz puścic sprzęgło i nacisnąc ponownie. Porównując do fabii biegi wchodzą mało precyzyjnie i z koniecznością pokonania oporu. Najbardziej to wkurza jak przy szybkiej zmianie zamiast III trafiam w środek pomiędzy III a I (najczęściej przy szybkim przyspieszaniu).
Przejeździłem tak prawie rok i idzie się przyzwyczaic. Teraz za kółkiem coraz częściej siada żona i nie chciałbym aby ją spotkała niespodzianka zamiast III wbije I... Raz tak miałem - silnik mało nie wyskoczył zanim wcisnąłem sprzęgło. Z drugiej strony może TTTM a ASO tylko pogorszy sprawę. Czytałem porównanie Audi A4 z Passatem z silnikiem 1.8 TSI 160KM i też autorzy narzekali na haczącą skrzynię w Audi.
Co do kierownicy to głównie podejrzewam rozjechanie się zbieżności i efekt dziurawych dróg. I z tym chyba pojadę do sprawdzenia. Krzywa kierownica wkurza bo jak jest lekko skręcona to mam wrażenie, że i auto skręca. Jest dysonans pomiędzy tym co czują ręce szczególnie lewa a kierunkiem jazdy. W fabii robiłem zawieszenie na Syreny i tam ustawili kółka i kierownicę idealnie na wprost.
Trochę mnie pociesza, że to częstsza przypadłośc aut z VAG.
Komentarz